Główne kierunki badań (2010)
Badania własne (2010)
- Andrzej
Karbowski,
Badania doświadczalne nanostrukturalnych materiałów ceramicznych
- Grzegorz
Karwasz,
Badania oddziaływań elektronów i pozytonów w gazach
Działalność statutowa (2010)
- Grzegorz
Karwasz,
Innowacyjne metody dydaktyki fizyki
- Krzysztof
Rochowicz,
Elemanty fizyki współczesnej w dydaktyce
Główne kierunki badań (2009)
Badania własne (2009)
- Grzegorz
Karwasz,
Badania rozpraszania pozytonów w gazach
- Andrzej
Karbowski,
Badania anihilacji pozytonów w ciele stalym
Działalność statutowa (2009)
- Grzegorz
Karwasz,
Innowacyjne metody dydaktyki fizyki
Grant UMK (2009)
- Grzegorz
Karwasz,
Konstrukcja wiązki powolnych pozytonów
Główne kierunki badań (2008)
Badania własne (2008)
- Grzegorz
Karwasz,
Badania rozpraszania pozytonów w gazach
- Andrzej
Karbowski,
Badania anihilacji pozytonów w ciele stalym
- Grzegorz
Osiński,
Badanie parametrów kognitywnych istotnych w procesach nauczania fizyki w ujęciu neuronauk
Działalność statutowa (2008)
- Grzegorz
Karwasz,
Innowacyjne metody dydaktyki fizyki
- Grzegorz
Osiński,
Neurologiczne podstawy procesów poznawczych
Grant UMK (2008)
- Grzegorz
Karwasz,
Konstrukcja wiązki powolnych pozytonów
Główne kierunki badań (2007)
Badania własne (2007)
- Katarzyna
Przegiętka,
Rozwijanie metod kształcenia i dokształcania nauczycieli fizyki, w tym na odległość.
- Grzegorz
Osiński,
Elementy fizyki współczesnej w procesie dydaktycznym
Działalność statutowa (2007)
- Grzegorz
Karwasz,
Nowe urządzenia, oprogramowanie i metody oraz efektywność dydaktyczna zastosowań technologii informacyjnej i komunikacyjnej w edukacji przyrodniczej (kontynuacja).
Grant UMK (2007)
- Grzegorz
Karwasz,
Badanie efektu Dopplera dla linii anihilacyjnej pozytonów w półprzewodnikach
- Grzegorz
Karwasz,
Konstrukcja wiązki powolnych pozytonów
Główne kierunki badań (2006)
Badania własne (2006)
- Katarzyna
Przegiętka,
Rola i przebieg praktyki przedmiotowej w kształceniu przyszłych nauczycieli w Europie i Polsce
- Elżbieta
Dąbkowska,
Interdyscyplinarne projekty przyrodnicze sposobem motywacji do uczenia się
- Józefina
Turło,
Wykorzystanie zasobów interaktywnego muzeum dla podniesienia efektywności nauczania i uczenia sie fizyki
Działalność statutowa (2006)
- Józefina
Turło,
Nowe urządzenia, oprogramowanie i propozycje dydaktyczne dotyczące zastosowań technologii informacyjnej i komunikacyjnej w edukacji przyrodniczej
Główne kierunki badań (2005)
Badania własne (2005)
- Andrzej
Karbowski,
Metodyczna koncepcja wykorzystania eksperymentów wspomaganych komputerowo w ramach projektu \"Mini-laboratoria w szkołach\" (kontynuacja)
- Katarzyna
Przegiętka,
Opracowanie wyników ogólnopolskiego konkursu pt. \"Fascynujący Świat Przyrody\" i ich wykorzystanie dla podniesienia motywacji w edukacji przyrodniczej młodzieży
- Józefina
Turło,
Wykorzystanie zasobów interaktywnego muzeum dla podniesienia efektywności nauczania i uczenia się fizyki
Działalność statutowa (2005)
- Grzegorz
Osiński,
Opracowanie koncepcji metodycznej wykorzystania narzędzi i metod technologii informacyjnej i komunikacyjnej (TIK) w nauczaniu fizyki na poziomie szkoły średniej
- Józefina
Turło,
Nowe urządzenia, oprogramowanie i propozycje dydaktyczne dotyczące zastosowań technologii informacyjnej i komunikacyjnej w edukacji przyrodniczej (kontynuacja)
Archiwum
|