Strona główna

Pracownicy

Główne kierunki badań

Projekty

Współpraca międzynarodowa

Publikacje
Konferencje i referaty
Działalność popularyzatorska
Ważne linki


Konkursy
Materiały
Adres

Wydział Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej UMK w Toruniu





 Strona UMK   Strona Wydziału   Strona Instytutu   Uniwersytet A-Z    



Poczta
Zakład Dydaktyki Fizyki

Logo PDF



Główne kierunki badań (2010)

Badania własne (2010)
  1. Andrzej Karbowski,
    Badania doświadczalne nanostrukturalnych materiałów ceramicznych

  2. Grzegorz Karwasz,
    Badania oddziaływań elektronów i pozytonów w gazach

Działalność statutowa (2010)
  1. Grzegorz Karwasz,
    Innowacyjne metody dydaktyki fizyki

  2. Krzysztof Rochowicz,
    Elemanty fizyki współczesnej w dydaktyce

Główne kierunki badań (2009)

Badania własne (2009)
  1. Grzegorz Karwasz,
    Badania rozpraszania pozytonów w gazach

  2. Andrzej Karbowski,
    Badania anihilacji pozytonów w ciele stalym

Działalność statutowa (2009)
  1. Grzegorz Karwasz,
    Innowacyjne metody dydaktyki fizyki

Grant UMK (2009)
  1. Grzegorz Karwasz,
    Konstrukcja wiązki powolnych pozytonów

Główne kierunki badań (2008)

Badania własne (2008)
  1. Grzegorz Karwasz,
    Badania rozpraszania pozytonów w gazach

  2. Andrzej Karbowski,
    Badania anihilacji pozytonów w ciele stalym

  3. Grzegorz Osiński,
    Badanie parametrów kognitywnych istotnych w procesach nauczania fizyki w ujęciu neuronauk

Działalność statutowa (2008)
  1. Grzegorz Karwasz,
    Innowacyjne metody dydaktyki fizyki

  2. Grzegorz Osiński,
    Neurologiczne podstawy procesów poznawczych

Grant UMK (2008)
  1. Grzegorz Karwasz,
    Konstrukcja wiązki powolnych pozytonów

Główne kierunki badań (2007)

Badania własne (2007)
  1. Katarzyna Przegiętka,
    Rozwijanie metod kształcenia i dokształcania nauczycieli fizyki, w tym na odległość.

  2. Grzegorz Osiński,
    Elementy fizyki współczesnej w procesie dydaktycznym

Działalność statutowa (2007)
  1. Grzegorz Karwasz,
    Nowe urządzenia, oprogramowanie i metody oraz efektywność dydaktyczna zastosowań technologii informacyjnej i komunikacyjnej w edukacji przyrodniczej (kontynuacja).

Grant UMK (2007)
  1. Grzegorz Karwasz,
    Badanie efektu Dopplera dla linii anihilacyjnej pozytonów w półprzewodnikach

  2. Grzegorz Karwasz,
    Konstrukcja wiązki powolnych pozytonów

Główne kierunki badań (2006)

Badania własne (2006)
  1. Katarzyna Przegiętka,
    Rola i przebieg praktyki przedmiotowej w kształceniu przyszłych nauczycieli w Europie i Polsce

  2. Elżbieta Dąbkowska,
    Interdyscyplinarne projekty przyrodnicze sposobem motywacji do uczenia się

  3. Józefina Turło,
    Wykorzystanie zasobów interaktywnego muzeum dla podniesienia efektywności nauczania i uczenia sie fizyki

Działalność statutowa (2006)
  1. Józefina Turło,
    Nowe urządzenia, oprogramowanie i propozycje dydaktyczne dotyczące zastosowań technologii informacyjnej i komunikacyjnej w edukacji przyrodniczej

Główne kierunki badań (2005)

Badania własne (2005)
  1. Andrzej Karbowski,
    Metodyczna koncepcja wykorzystania eksperymentów wspomaganych komputerowo w ramach projektu \"Mini-laboratoria w szkołach\" (kontynuacja)

  2. Katarzyna Przegiętka,
    Opracowanie wyników ogólnopolskiego konkursu pt. \"Fascynujący Świat Przyrody\" i ich wykorzystanie dla podniesienia motywacji w edukacji przyrodniczej młodzieży

  3. Józefina Turło,
    Wykorzystanie zasobów interaktywnego muzeum dla podniesienia efektywności nauczania i uczenia się fizyki

Działalność statutowa (2005)
  1. Grzegorz Osiński,
    Opracowanie koncepcji metodycznej wykorzystania narzędzi i metod technologii informacyjnej i komunikacyjnej (TIK) w nauczaniu fizyki na poziomie szkoły średniej

  2. Józefina Turło,
    Nowe urządzenia, oprogramowanie i propozycje dydaktyczne dotyczące zastosowań technologii informacyjnej i komunikacyjnej w edukacji przyrodniczej (kontynuacja)



Archiwum