ZDF UMK - ToruńWydział Fizyki,
                        Astronomii i Informatyki Stosowanej w Toruniu
XIII Seminarium Komputer w Szkolnym Laboratorium Przyrodniczym    
         Program
         Organizatorzy
         Rejestracja
         Uczestnicy
         Strona główna
         Miejsce
         Opłata konferencyjna
         W ubiegłym roku... 



 
     Materiały:

  1. Fuel Cells HydroGen educatiOnal model for schools, Tiziana Altiero, Michele Cesari.
  2. Stara, poczciwa maszyna elektrostatyczna, M. Sadowska, G. Karwasz,  Fizyka w Szkole, 5/2011, str. 40-50.
  3. Narrative teaching on energy, environment and hydrogen, first results from EU “Fuel Cells HydroGen educatiOnal
      model for schools” Project, Malta, GIREP 2020.  
  4. From narrativity in science to stories of forces of nature, H. U. Fuchs.
  5. Dlaczego wodór? Monitorowanie środowiska, T. Bury.
  6. Dlaczego biofizyka jest tak pasjonująca?, M. Gagoś.
  7. Czarne dziury - najciemniejszy z tajemnic Wszechświata, K. Rochowicz.
  8. Alternative energies, T. Bury, A. Karbowski, G. Karwasz, projekt FCHgo.
  9. Hydrogen fuel cells, G. Karwasz, K. Fedus, projekt FCHgo.
  10. Wodorowe ogniwo paliwowe, G. Karwasz, K. Fedus, projekt FCHgo.
  11. Polecane strony o Covid-19:
        http://dydaktyka.fizyka.umk.pl/nowa_strona/?q=korona_wirus_odpowiedz_fizyki
        Korona_wirus: foto
        Korona_wirus: lekcja statystyki
        Papież i koronawirus
        https://farm.gumed.edu.pl/62263.html
  12. Warsztaty, doświadczeniat FCHgo
  13. Stara poczciwa maszyna elektrostatyczna, H. Nowakowska, A. Karbowski, G. Karwasz.
  14  Dlaczego zwykła żarówka działa lepiej (z ogniwem fotowoltaicznym) niż żarówka "energo-oszczędna"?
  15. Na końcu języka (Volty), G. Karwasz, A. Karbowski, Foton 96, Wiosna 2007, s. 34-35.