|
Materiały:
1. Fuel
Cells HydroGen educatiOnal model for
schools, Tiziana Altiero, Michele
Cesari.
2. Stara,
poczciwa maszyna elektrostatyczna,
M. Sadowska, G. Karwasz, Fizyka w
Szkole, 5/2011, str. 40-50.
3.
Narrative teaching on energy,
environment and hydrogen, first
results from EU “Fuel Cells HydroGen
educatiOnal
model for
schools” Project, Malta, GIREP
2020.
4. From
narrativity in science to stories of
forces of nature, H. U. Fuchs.
5. Dlaczego
wodór? Monitorowanie środowiska, T.
Bury.
6. Dlaczego
biofizyka jest tak pasjonująca?,
M. Gagoś.
7. Czarne
dziury - najciemniejszy z tajemnic
Wszechświata, K. Rochowicz.
8. Alternative
energies, T. Bury, A. Karbowski,
G. Karwasz, projekt FCHgo.
9. Hydrogen
fuel cells, G. Karwasz, K. Fedus,
projekt FCHgo.
10. Wodorowe
ogniwo paliwowe, G. Karwasz, K.
Fedus, projekt FCHgo.
11. Polecane strony o Covid-19:
http://dydaktyka.fizyka.umk.pl/nowa_strona/?q=korona_wirus_odpowiedz_fizyki
Korona_wirus:
foto
Korona_wirus:
lekcja statystyki
Papież
i koronawirus
https://farm.gumed.edu.pl/62263.html
12. Warsztaty,
doświadczeniat FCHgo
13. Stara
poczciwa maszyna elektrostatyczna,
H. Nowakowska, A. Karbowski, G. Karwasz.
14 Dlaczego
zwykła żarówka działa lepiej (z
ogniwem fotowoltaicznym) niż żarówka
"energo-oszczędna"?
15. Na
końcu języka (Volty), G. Karwasz,
A. Karbowski, Foton 96, Wiosna 2007, s.
34-35.
|
|
|